بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:43
بازديد از اين پست : 298

"می خواستم پیش از شروع کارم در این فصل با انریکه صحبت کنم تا مطمئن شوم که در برنامه هایش جای دارم. من در دو فصل گذشته نتوانستم بهترین فرم خودم را به نمایش بگذارم ومسئولیت این را نیز می پذیرم، اما از این نیز اطمینان دارم که اگر روزی مجبور به ترک اینجا می شدم از دوران حضورم در بارسا بارضایت و سربلندی یاد می کردم.

"من تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارم و پس از آن با باشگاه  بهترین تصمیم را برای هر دو طرف خواهیم گرفت. طبیعی است که فصل پیش رو یک سال کلیدی برای تعیین آینده ام در بارسلونا خواهد بود.

"هیچگاه تصمیم به ترک بارسلونا نگرفته بودم، اما افرادی در خارج از باشگاه شک و تردید هایی پیرامون عملکرد و شرایط من ابراز کردند. من مشکلی با آن صحبت ها نداشتم، اما از طرفی به عنوان بازیکنی که بیش از 300 بار برای بارسا به میدان رفته و قهرمانی های زیادی کسب کرده، انتظار احترام بیشتری داشتم.

"تاکید رسانه ها بر این که در فصل گذشته لیاقت فتح هیچ جامی را نداشته ایم، کمی ناجوانمردانه است. نمی دانم شاید بهتر باشد که مردم هنگام خرید روزنامه تنها به عکس های آن نگاه کنند کاری به مطالب آن ها نداشته باشند. زیرا که شما نمی توانید در برابر قدرت فوق العاده رسانه ها در این روز ها مقابله کنید و تنها باید بر کار خود تمرکز کنید. 

"کل تیم انگیزه فوق العاده ای برای فصل جدید دارد. بازیکنان بسیار خوبی به جمع ما اضافه شده است و با تمام احترام به مادریدی ها باید بگویم که هیچ ترسی از هیچ تیمی نخواهیم داشت.

"نیمار در این فصل بسیار بهتر از سال قبل خواهد بود، زیرا همانطور که قبلا گفته بودم کمی طول خواهد کشید که به شرایط فوتبال اروپا عادت کند. او به درک متقابلی از لیونل مسی رسیده و در این فصل بسیار بهتر از سال گذشته عمل خواهد کرد. لوئیز سوارز؟ او فوق العاده است. یک جنگجوی واقعی. ما در تیم به بازیکنانی همانند او احتیاج داشتیم و امیدوارم وی بتواند همچون لیورپول و تیم ملی اروگوئه در بارسلونا نیز کیفیت فنی اش را به نمایش بگذارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »